onsdag 15 december 2010

Hockeymorsa...

Ja vem vet kanske är man det om några år och spenderar kvällar och helger i en kall  ishall. Idag har jag åtminstonde fått pröva på det lite grann och det va lite mysigt ska jag erkänna. Stod och hejjade på Viggo från sargen med Vilma i bärselet och prata med dom andra mammorna.
För Viggo gick det mycket bättre än förra året och han grinade när vi sa att det var dags att åka hem.

Annars har denna dag varit lika lugn och tråkig som gårdagen. Vilma är fortfarande dålig, hostar som bara den så vi var en sväng hos doktorn idag och hon fick lite hostmedicin så nu vänder det förhoppningsvis. Är hon piggare imorn så tar vi oss nog ner till kyrkis en sväng.

Nu ska jag bära upp min lilla hockeykille som däckat i soffan av utmattning...

Nån bild från ishallen blir det tyvärr inte då båda fotona jag tog blev jättesuddiga...bjussar på en bild på min lilla sjukling istället!

En glad sjukling


1 kommentar:

sara sa...

Oj vad hon ser ut att ha vuxit! storpluttan!