lördag 8 januari 2011

Helg...

Sista helgen på julledigheten nu då. Tycker det ska bli ganska skönt att komma igång med vardagen och rutiner igen, framför allt så måste vi hitta tillbaka till barnens gamla sovrutiner igen. Viggo har fått somna på soffan nästan varje kväll och Vilma har gått och lagt sig nästan samtidigt som oss...vilket visserligen gjort att hon kunnat sova till 10. Jag har inte jobbat på två veckor nu för vi har varit lite sjuka här hemma i omgångar men nästa helg jobbar jag två kvällar.

Idag var det åter igen skridskoåkning som stod på schemat för den grabbigare delen av familjen. Under tiden var Vilmis och jag en sväng hos Natta och sen mötte vi upp min mamma och följde med henne hem. Lite senare kom även O och Viggo. O skulle iväg på middag hos en kompis så jag och barnen stannade och åt med mamma och pappa. Viggo fick sova kvar. Superskönt att slippa bära in två sovande barn från bilen när man är själv och dessutom har O lovat mig sovmorgon imorn:)

Nu ska jag bära upp min sovande bebbe och passa på att själv komma i säng tidigt för en gångs skull.

Imorse ville Viggo ge lillasyster morgonvällingen..

Inga kommentarer: