tisdag 18 januari 2011

Idag hade jag en riktig neråt-dag för första gången detta år, annars har ju jag varit så jäklarns positiv och taggad men igår kändes allt bara hopplöst och kanske måste man få ha sånna dagar för att känna skillnad.
Idag känns det mycket bättre även om det varit full fart och kaos hela dan och likaså denna vecka. Jobbar heltid denna v. sen skolan på det och en vild liten bebbe som inte är still en sekund.

Nästa vecka har jag en dag inbokad med Natsy, då vi ska vara mammalediga på riktigt. Gå i köpcentrum och leka latte-mammor. Gött, för det va evigheter sen!

Idag vart det stressmorgon för vi vart tvungna att skjutsa Ozzy till jobbet, sen när han och Viggo var lämnade for jag och Vilma en sväng till skolan. Hann även förbi både mams&paps och Natta en kortis innan det var dags för "den stora hämtningen", 3 barn, på 3 olika ställen=) Sen vart det full fart men mysigt här hemma och så kom syster hit och vi åt middag ihop med barnen.
Johanna förde över en massa foton till mig också som jag ska kolla igenom nu.

Strike a pose!Flört-unge!


 

Inga kommentarer: