måndag 14 februari 2011

Nu sover mina små troll och O åkte precis till träningen.

Viggo fick en liten alla hjärtans dag-present med posten idag (som jag beställde häromdan, bra tajming att den kom just idag) en bok med flera småsagor av fina Astrid Lindgren. Den har vi läst ur ikväll, mysigt!

Vilma somnade supersnabbt redan vid sextiden.

Herregud va jag höll på att skämmas ihjäl idag på öppna förskolan när Viggo talar om att han var hemma från dagis "för jag har bajsat sånt bajs man inte får göra när man är på dagis" (något som inte ALLS stämde) och en stund senare stoppar han in två bollar innan för tröjan som två jätte-tuttar och springer runt bland alla föräldrar och småttingar och ropar " kolla mina muskler, kolla mina muskler"  Kände mig jättebekväm där med alla pretto -päron...eller inte!
Va ju i alla fall mysigt att springa på Sara och Elise där och gulligt av Saris att ta hand om min crazy- kid medans vi va inne hos läkarn!

Nu ska jag ta en sväng i köket och rota lite efter nåt smarrigt att glufsa framför TV´n...

2 kommentarer:

sara sa...

haha du kan vara lugn det var inte såååå många som hörde det ;)

pretto-päron haha! Kul att se er idag!

Storasyster sa...

Heja Viggo!!!!