onsdag 2 februari 2011

Tänk va lite sol kan göra..

Så fort solen tittar fram blir jag på så gott humör, det är toppen och jag verkar inte vara ensam om att känna så.

Denna dag har varit superlugn och skön. När jag lämnat Viggo på dagis bestämde jag mig för att låta bilen stå kvar på parkeringen och promenera i det fina vädret istället.
Gick förbi jobbet för att ändra några pass och passade på att hälsa på med Vilma på avdelningen där jag jobbar, något som var väldigt uppskattat bland dom äldre!
Sen promenerade vi hemåt och jag satte igång att rensa upp i hallen och vår klädkammare och innan det var dags att gå tillbaka till dagisdrack jag en kopp kaffe i solen på framsidan!
Vi stannade och tittade lite på hästarna vid stallet något som Vilma tyckte va jätteintressant!Hon peka och "sa" "Dääähh"=)

Tanken va att jag nu i eftermiddag skulle provåka mina skridskor men O och Viggo fick åka till ishallen själva för Vilma har fått feber och är jättehänging. Hennes glada humör är som förbytt från tidigare idag, nu ligger hon bara i min famn och myser och gnyr, hon som aldrig brukar va still i famnen längre, pluttan!

Inga kommentarer: