fredag 26 augusti 2011

Borde ha gått och lagt mig för länge länge sen men istället har jag suttit och laddad in alla sommar-foton i datorn och jag känner att jag faktiskt med lite distans kan summera det hela med att vi haft en riktigt bra sommar trots sjukhusbesök och lite annat strul!
För mig är sommaren över nu och jag är laddad för höst, inte för sol och bad...eller nja, jag skulle ju faktiskt inte tacka nej till att resa utomlands men...

Känner att jag ligger bra i fas i skolan nu och dagen har inte varit allt för hård utan jag har läst i "Ett öga rött" som jag ska djupanalysera och så har jag även hunnit med att fika med Sara och handla både mat och presenter till svärmor som fyller år imorn.
Sen när jag kom hem slängde jag upp Viggos cykel bak i Vilmas stol och trampa iväg till dagis. Viggo har cyklat hem två dar nu (till dagis igår också) utan att klaga alls trots att det är en ganska bra bit. Vilma klagar inte hon heller, hon tjuter av lycka bakom mig!
Imorn blir det promenad till dagis, skönt att komma igång...eller så måste jag helt enkelt kompensera för dom 2 glassar jag åt idag. (Note to self: handla inte på glassbilen nästa gång)

Nu ska jag vika lite tvätt och sen blir det sängen!


Inga kommentarer: