måndag 29 augusti 2011

Vardagen är igång

Snacka om att vardagen är igång igen, man har verkligen inget spännande att skriva.

Eftersom O skulle ha min bil till jobbet idag va jag utan bil hela dan så vi startade dagen med att promenera till dagis. Har gjort det(eller cyklat) nästan varje dag senaste veckan. Så kan man ha lite extra tempo på hemvägen när man går själv. Väl hemma var det dags att bocka av punkter på att-göra-listan och ringa lite viktiga samtal innan jag kunde koncentrera mig på skolarbetet.

Hann även med att laga middag så jag slapp göra det när vi kom hem från dagis, och tur var det för det tog sin lilla tid att ta sig hem idag. Viggo var inte alls på gott humör...men tack och lov gick det över direkt när vi kom hem.

Nu är barnen badade, Vilma sover, Viggo äter kvällsmacka och O ska snart åka på säsongens första hockeyträning. Själv ska jag krypa upp i soffan och mumsa lite nybakad äppelpaj:P

Vår nyaste familjemedlem, Pegasus...

Inga kommentarer: