söndag 12 februari 2012

Söndag

Då har även denna helg börjat leda till sitt slut och en bra helg tycker jag absolut det varit, lugnt och skönt!

Igår eftermiddag for jag och Oscar iväg utan barn och hund och strosade i affärer en stund och åt middag. Sen vart det hyrfilm och chips.

Oscar gick upp i ottan, eller snarare före ottan för att bege sig till Värmländska skogarna för att kika på Svenska Rallyt!
Själv kunde man njuta av att ligga kvar i sängen extra länge och en frukost i lugn och ro framför TVn!

Efter en långrunda med Diesel hämtade jag hem mina små gullisar igen. Det är så välbehövligt att få vara lite själv ibland och få längta efter sina små!

Hade hoppats på att sjukstugan va över nu så jag kunde plugga ikapp men nu verkar ev. Viggo börja bli risig!

Vilma sov när vi skulle äta så jag och Viggo gjorde mysmiddag!



Inga kommentarer: