måndag 13 augusti 2012

Äntligen är denna dag slut

Så känner jag just nu! Dagen började visserligen bra med mitt första möte med min PT och intro i gymmet men sen när jag kom hem och kollade av min mail då vände dagen på nolltid.

Orkar inte gå in på allt nu för det finns allt för mycket att säga. Men min bägare rann över...med råge! Känns skönt att veta att man är långt ifrån ensam om sina åsikter och känslor pp jobbet och framför allt känns det bra att ha fina vänner och familj som peppar och stärker en...och en sambo som är förstående...och som själv blir så förbannad över situationen att han vill ta tag i det själv:P

Hursomhelst, det som inte dödar det härdar...eller vad man nu säger!

Vi har i alla fall avslutat kvällen här hemma med te och scones med marmelad och creme-cheese.

Jag är så utmattad efter denna dag så nu ligger Vilma och jag i sängen och vi får se vem som slocknar först av oss!

Inga kommentarer: