måndag 27 augusti 2012

Bockar av lite...

...på att-göra-listan. Som det tråkiga men ack så nödvändiga, att lägga in alla räkningar, både firmans och privata, check!
Dessutom vart det en lika nödvändig sväng till Bromma för att min son helt plötsligt blivit så stor att han inte bara vuxit ur skorna och behöver nya, utan dessutom helt plötsligt ska ha skol-gympa och därmed innhandlades även shorts, t-shirt, vattenflaska och gympapåse.

Vart även en tur till Mediamarkt där jag köpte en (rosa) stereo och lite barnskivor till Vilma i hopp om att det kanske kan bidra till enklare nattning av lilla fröken!?

Nu efter allt papperssorterande ska jag ge mig iväg och hämta hem mina små kottar! Känner mig äntligen på bättringsvägen och hoppas att mina små klarar sig ett tag till från bassilluskerna!

Inga kommentarer: