torsdag 9 augusti 2012

Har haft en skitdag idag, halva dagen har nämligen gått åt till att tjaffsa fram och tillbaka med min chef som i vanlig ordning tolkar allt man säger på sitt egna vis...spelar ingen roll hur tydlig man är! Jag hoppas det snart, som utlovat blir ändring på hennes roll! Annars får jag väl jobba ännu mer hos min käre karl istället.

På tal om honom så var han inte sen med att försöka få mig gladare utan han kom hem med blommor, choklad, jordgubbar och en tidning(kanske inte den bästa tidning man själv hade valt, haha) Älskling!

Sen har jag hunnit med lite bakning idag med, ett lass frallor blev det som fick ta plats i frysen idag!

Får se om man hinner med ett lass vaniljbullar också innan kvällen är slut.. Eller så tar jag plats i soffan med min tidning och mina godsaker!?

Imorn blir en roligare dag, de vet jag och dagen börjar med frisörbesök och slutar förhoppningsvis med lite grillmiddag och vin!

Nu ska jag förbereda mina 2 busungar för läggning! Vi är helt ur fas och har inte alls kommit in i vardagsrutinerna ännu vad det gäller läggning och uppstigning, så de kämpar vi på med just nu!

Inga kommentarer: