söndag 5 augusti 2012

Skiftande humör...

Imorn börjar lilla fröken dagis igen efter sommarlovet! Lilla Vilma som växlar humör snabbare än blixten! Styr och ställer med allt och alla gör hon också...men hon ger oss också många skratt med sin otroliga charm!

Sen är det mysigt att se hur hon och Viggo har allt mer utbyte av varandra och riktigt roligt ihop!

Viggo, min stora kille som inte alls börjar dagis igen utan ska börja 6-års och fritids! Han börjar först på tisdag men jag tänkte vara lite fräck och låta Vilma börja redan imorn i alla fall. Ha henne en kort första dag och passa på att ha ett par timmar själv med Viggo!

Idag har vi i alla fall hittills bara slappat och segat och de ser ut som de kommer fortsätta i den stilen...
Vilma och jag sov båda till halv tio imorse och de va så skönt med sovmorgon och att dessutom komma upp till dukat frukostbord och en hund som redan var rastad!

Nu ska jag försöka övertala min karl om att åka och köpa lite thaimat till kvällen:)






Inga kommentarer: