onsdag 22 augusti 2012

Typiskt!

Inte nog med att jag har träningsvärk "from hell" efter gårdagens PT-pass på gymmet( och då menar jag de verkligen, kan inte sätta mig på en stol utan att se ut som tant Agda 85 och inte gå ner för trappor), dessutom har jag gått och blivit sjuk! Ont i halsen och hängig. Så typiskt när man just var igång med träningen...

Vart i alla fall trevligt sällskap på hundpromenaden i morse med Nathalie innan jag kände att jag blev dålig!
På väg tillbaka hem slog frossan till så det va bara att lägga sig på soffan och därifrån fixa med ansökan till både jobb och skola!

Imorn var tanken att jag skulle ta mig iväg ända till Sala för att avlasta O lite som jobbar jättemycket just nu men vi får se hur jag mår!

Hade definitivt hoppats på att vara frisk till fredagens Easyline-pass men det ser inte lovande ut...

Nog med gnäll! Vi har på kvällskvisten åkt runt och spanat in lite hemnet-objekt här i krokarna...kanske blir det till att gå på visning i helgen!?

Nu är det i alla fall dags att ställa klockan och krypa ner under täcket!

Inga kommentarer: