tisdag 12 februari 2013

Fettisdagen...

Men ingen semla för mig och inte för jag försöker vara nyttig utan för jag tycker semlor är äckligt. Man blir ju illamående bara av att se en så stor bulle med så sjukt mycket grädde!

Fikat har jag gjort i alla fall...två gånger dessutom. Först på dan med Emelie och sen ikväll kom Danne och Malin över på lite kvällsfika. Viggo och jag köpte semlebullar, grädde och mandelmassa så fick de som ville semlor medan vi som inte ville slapp och kunde äta choklad istället!

Ingen träning vart det idag heller, var nere på gymmet när Emelie ändå var sugen på att köpa kort där och när jag sa att jag ville byta från sh'bamen till cx'en för jag har ont i halsen blev jag ordinerad vila istället!

Har haft strul med canal digital och nu har vi plötsligt inga kanaler alls så det måste ordnas imorn. Jag stör mig dock inte till skillnad från oscar som tyckte det var pest till han tog upp Xboxet och började spela NHL! Nu har jag gjort honom sällskap med min Amelia som damp ner i lådan idag!

Inga kommentarer: