fredag 8 februari 2013

Shopping

Idag är första träningsfria dagen den här veckan och dessutom har det intagits både de ena och andra onyttigheterna, men jag gillar att ha en dag i veckan då man kan unna sig lite mumsigt!

Efter en långrunda i hagarna med Diesel och dammsugning här hemma tog jag med mig en feberfri Vilma till Solna centrum. "köp inget onödigt nu" sa min älskling...hmm definitionsfråga! Jag tyckte de var ganska nödvändigt att rensa ur mina slitna underkläder så då var det ju inte alls onödigt att komma hem med 5 bh:ar och 10 par trosor. Inte heller var det ju onödigt att köpa en till sportBH, shorts och linne då jag knappt hinner tvätta de seten jag har..
Ett par baslinnen på de också...även det nödvändigt!
För Vilma var mc donalds-ost gult nagellack nödvändigt...

Oscar själv var med Viggo och spela lite hockey under tiden sen möttes vi upp här hemma och gjorde canneloni!
Viggo har somnat på soffan och O håller på att natta Vilma!

Imorn åker O med en kompis och kikar på svenska rallyt. Svärmor följer Viggo till hockeyskolan och Vimsan får följa med mig och jobba ett par timmar! Sen är det dags för Viggos dans och då får Vimsan va hos mormor så passar jag på att träna. Kanske bjuder jag in oss själva till mams och paps på lite mat :P

Nu gladiatorerna i brist på annat sevärt...

Inga kommentarer: