onsdag 6 februari 2013

Slödag!

Viggo ville som vanligt inte vara hemma idag trots att vi andra är det. Man ska väl förstås vara glad att ens barn vill gå till skolan men...

Precis som jag anade gjorde gårdagens sovdag susen för Vilma som nu är på bättringsvägen, håller henne hemma imorgon också så får hon gå på fredag!

Oscar hade så lite att göra idag så han tog med sig Vilma ut på lite ärenden och under tiden var jag på söder och gjorde nya fransar. Så härligt att få ligga och blunda en stund och bli ompysslad efter en natt med dålig sömn.

Stannade på Ersson's och köpte med mig räkmackor hem till lunch...tur man ska köra Combat ikväll för det var inte nådigt med majjo på dom mackorna:)

Imorn blir det inget jobb för mig utan en till VAB-dag istället...ska dock försöka ta mig till gymmet!

Nu har jag hällt i mig en kopp kaffe, satt lurarna i öronen och ska ligga på soffan och lyssna bok 20 min innan jag ska hämta Viggo i skolan.

Inga kommentarer: