söndag 16 mars 2014

Här igen...

Har ju i princip inte skrivit något sen lillan föddes. Nu är hon 1,5 månad och för drygt en vecka sedan fick hon äntligen ett namn, Alicia.

Alicia är världens snällaste bebis och jag njuter för fullt av att vara hemma med henne.

I lördags var det full fart med kalas, Vilma skulle på barnkalas, vi var bjudna på 40-årskalas och Viggo skulle på disco. Vi var med andra ord lagom trötta framåt kvällen av allt flängande. 

Imorse startade jag dagen med en långpromenad med Lena. Solen sken och jag var så nära att skippa jacka men det gjorde jag tack och lov inte för det var ju iskallt.

Sen efter frukost blev det lite varmar och det mesta av dagen spenderades här hemma i den. Bland annat med sällskap av Steffie och Minna och sen när Viggo var hos en kompis, Vilma och Oscar på ytterligare ett kalas och Alicia sov tog jag en powernap i solskenet i uterummet.

Imorn är det måndag och det är Vilmas lediga dag nu när hon har syskontider så vi har efter hennes önskemål tänkt spendera förmiddagen på kyrkis.



Inga kommentarer: