lördag 8 november 2014

Sjukstuga

Den här lördagen skulle inneburit lite bravader i form av firande av min äldsta vän S.
Istället har jag som hela veckan legat hemma sjuk, febrig, hostig och ont i halsen! 

Oscar har jobbat hela veckan i Norge och har totalt kaos med jobb nu så det är riktigt kämpigt just nu måste jag erkänna och att då dessutom bli sjuk när man är själv med tre barn och deras olika behov och måsten och att dom två äldsta bråkar så jag får gråa hårstrån, gör inte saken bättre! Men man får tänka att det är en kort period och försöka fånga de korta stunder man har ihop, som morgonens sconesfrukost!

O var med Viggo på match idag. En match som slutade 2-21, till motståndarna!!! Viggo deppade tack och lov inte för det och efter matchen stack han iväg på sova-över-party hos en klasskompis. 

O jobbar natt och då jag kände att jag inte pallade mer fick svärmor rycka in och ta sig an Vilma. Först var Vilmis lite ledsen över att åka till farmor själv men sen vart hon taggad och när hon ringde för att säga godnatt lät hon så nöjd.

Jag och lillan har bara slappat då jag inte orkat mer än så men blir så frustrerad av att se alla projekt jag borde ta mig an här hemma.

Inga kommentarer: